Klachtenprocedure:
Bij Epoxy Hobbies hechten we veel waarde aan tevreden klanten en streven we naar een optimale klantenservice. Mocht het echter voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft, vragen wij u vriendelijk om dit eerst aan ons kenbaar te maken. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@epoxyhobbies.nl. We zullen ons uiterste best doen om tot een bevredigende oplossing te komen.
Indien het geschil niet naar tevredenheid wordt opgelost en u behoefte heeft aan externe bemiddeling, bieden wij de mogelijkheid om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Voor consumenten binnen de EU bestaat eveneens de optie om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. U kunt dit platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
We danken u voor het begrip en de medewerking.
Met vriendelijke groet,
Team Epoxyhobbies